Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2008 06:53 - Втори опит в ДзенЯ
Автор: eraklia Категория: Други   
Прочетен: 1633 Коментари: 12 Гласове:
0



Ми Зер Ник каза нещо неочаквано, което изненада Див На и я свари съвсем неготова. Тя скочи и побягна. Обърна се за миг и усети силен удар по главата.Всичко се завъртя и изчезна... Нещо се мяркаше пред очите й. Опомни се бавно.
- Какво стана? – едва промълви Див На.
Ми Зер Ник не отвърна. Съсредоточено бъркаше някаква смес.
- Има ли кръв?
- Вече не. Почистих.
Тя притвори очи, за да намали пулсиращата болка.
- Защо ме удари?
- Аз да съм те удрял?! – възкликна Ми Зер Ник – Виж, аз жени не удрям. Нищо, че често го заслужават.
- Кой тогава ме удари?
- Сама се удари. В една изгнила греда. Опитах се да те предупредя, но ти не ме слушаше.
Див На се намръщи и опипа главата си.
- Кой ден сме днес? 23-ти май?
- Не! – смаяно отговори Ми Зер Ник.
- Защо ми се струва, че сме 23-ти май?
- Може би трябва да извикам лекар.
- Защо?
- Защото все още е 2-ри април и все още е вторник. Няма значение какво пише на твоите бикини.
- Браво! Точно така. Сега тя е безпомощна. Хайде да я тъпчем!
- Даммм, - замислено рече Ми Зер Ник – За паднало дърво голям топор не е нужен.
- И все пак, падналият на земята става като се опира на земята, нали това се опитваш да ми кажеш ? – отвърна Див На и го прегърна. 



Тагове:   опит,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. x2man - па плеснали
02.04.2008 09:20
с ръце и се прегърнали, хареса ми, давай третия;)
цитирай
2. nellka - Твоят мизерник много готин!
02.04.2008 10:39
Мизерник е когато вместо да ти подаде ръка когато се давиш, те пляска с греблото в главата. Те това се казва Учител! :-)

Ракли, ако го и направиш смешничко, направо си Цар И Ца!
С обич!
цитирай
3. eraklia - x2man
02.04.2008 13:39
колко хубаво, че ти е харесало:))
аз пък се питам, кво е аджеба онова нещо дето все ги кара да се прегръщат накрая на филма?:)
цитирай
4. eraklia - nellka
02.04.2008 13:42
Учител казваш?! Потресена съм. Спомням си веднъж Бизте , аз неистиво виках - мразя еманципацията!!! Той отговори тихо, спокойно и категорично - ще те емапципират насила.
Мен пък ми е смешно бе:)))
цитирай
5. vigo - Това, което ги кара да се прегръшат в ...
03.04.2008 06:50
Това, което ги кара да се прегръшат в края на филма е подчинението.
Абе добро утро Ел :)
цитирай
6. eraklia - vigo :))) Добро утро!
03.04.2008 07:02
тук вали дъжд, мрачно и гадно е, но пък кафето е страхотно.
подчинението? на какво? или на кого?
а в най, най истинския край може би все пак се стича синята кръв. знам ли...
цитирай
7. vigo - Мани кръвтта. Тука пък е мъгла :)...
03.04.2008 07:06
Мани кръвтта.
Тука пък е мъгла :)
Подчинение на очакванията.
Очакването е много силен аргумент знаеш ;)
цитирай
8. eraklia - прав си
03.04.2008 07:09
абсолютно. защо ли , защо ли си смених мнението за поста тази сутрин. но утре ще сложа едно кратко стихче - Удължи ми началото:))
Но един ден, такъв спор ще се развихри, че ще се хванем за косите...образно казано де:)))))) отивам да работя. до после!
цитирай
9. vigo - Как го удължих - нинам :)) Ама пък ...
03.04.2008 07:12
Как го удължих - нинам :))
Ама пък винаги ти се радвам на стихчетата.
Чакам утрето ;)
А за спора, ако успееш мен да ме фанеш за косата... дори и образно - евала ти праа мацко!
Приятна работа ;)
цитирай
10. анонимен - :)))
04.04.2008 00:20
:))) В очакване съм на спора и оскубаните коси ;)

а за дзенЯ...
"И все пак, падналият на земята става като се опира на земята "
Ми Зер се тъй си ставам :)))
ма...
OK, ще попълзя сама, ще стигна някоя сопа и ще се опра да стана ;)
И все пак... не е ли по-по- ако някой ми я подаде?
А ако ми подаде приятелска ръка?
...
Аман от насилствена еманципация!
:)
цитирай
11. eraklia - анонимен - :)))
04.04.2008 07:30
ох аман, замаааан...
предполагам ти ще предложиш нещо, което най-после ще огради ринга. болна съм:((права беше.
готино за сопите. кеф ми тъй стана, защото имам велики наблюдения в тъпотията на ежедневните хорица.
вземам такси, че окъснях.
гуш!
ако не съм сбъркала парфюма де...
цитирай
12. анонимен - :D.
05.04.2008 00:25
Ще бъда ли по-идентифицирана, ако кажа, че съм на астероид Б 612 (нали там ми отнесоха кашончето ;)
Ввсъщност дали ще си дойда с името, с ника или с прякора му, все ще съм си анонимна ;) и все ще си имам адаши :D
А виж парфюма ми не мож' го сбърка :D.
(дали пък не е това аромата на всички, които обичаме да идваме при теб :)
затова ще си парфюмирам анонимните листчета с марка :D.)
:гуш: и от мен и оздравявай!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eraklia
Категория: Други
Прочетен: 578237
Постинги: 221
Коментари: 2013
Гласове: 11735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930