Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2008 07:55 - Bang bang
Автор: eraklia Категория: Други   
Прочетен: 1379 Коментари: 5 Гласове:
0



Много добре знам, че седнали на тази топла маса се къпем, плуваме с бавните плавни движения.

Плуваме в думи и мисли объркани.

Безшумно напускаме всичко тревожно, изливаме се заедно с течността, която се стича във гърлото. Пламъците се сливат с ръцете и се превръщаме в лавина от смисъл. 

Има ли смисъл, смислено питам. 

Някой ми казва, че смисълът е винаги на ръка разстояние. Отвъд тази граница се размивал, добивал такъв само, когато видиш очи в очи дъното на езерото. Но най-вероятно тогава забравяш за смисъла да го търсиш. 
В началната точка поглеждам и търся да го открия край себе си. Усмихната, съсредоточена и много, много своя. Няколко чифта очи около мен се променят с гледната ми точка. Кой ще ми повярва, ако кажа всичко това? Оставам си еврейка. Стените имат очи. Винаги минавам по едни и същи пътища. Съвсем безкористно ме пускат да премина. Люспите тежат на тялото ми, но ме пазят от резките промени в атмосферата навън. Вече не гледам навън. Няма останало място за мен. Не искам да знам. 
Атмосферата вътре е толкова крехка, че вятърът се крие някъде в сърцето ми. Усещам го понякога как се извива, гъделичка леко недрата на този крехък мускул, шепне стари истории, които отдавна нямат смисъл за никой. 
Някой ден ще се извие, ще забрави, че е само вятър, ще се завихри и ще забучи. Мое малко зверче, дано да си силно тогава и да го пуснеш, без да се пръснеш.


И кой я научи на помирение с времето
и на нещо по-висше от всяко помирение?
Нещо по-висше от всяко помирение трябва да иска волята,
която е воля за власт -
но как става това с нея?
Кой я научи още да иска
и назад във времето?







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добро утро, Валче !
20.06.2008 09:08
Плуваме в мисли и чувства объркани .
Често в безразличие.
Дано не се удавим.
Назад не мога.
Мога днес.
целувка вместо спасителен пояс :)
цитирай
2. nellka - днес са пореден път установявам, че
20.06.2008 09:29
имаме някаква невидима връзка. Ракли!
Пуснах същата песен в един форум, без да съм надникнала тук. Знам, знам... но не лъжа.
Слушах това бенг, бенг и текста и... написах онези няколко реда в моя блог, само кавъра е различен, пуснах я в изпълнение на Шер :))

А твоето зверче... много, много е силно. Вярвай му!
веиколепна(както винаги), казваща като внаги, остава да поемеш дълбоко въздух и да се гмурнеш в дълбокото... казват, че там цветовете били невероятно наситени
Така казват :)))
С обич Наталия
цитирай
3. eraklia - vishnichka
20.06.2008 14:54
нали затова си подхвърляме спасителните пояси, плодче:)) да не се удавим. или ако го направим, поне нека е наистина в дълбокото, да не ставаме за смях като власите, дето се давят на брега на Дунава:)))
цитирай
4. eraklia - nellka
20.06.2008 14:57
аз вярвам в невидимите връзки, Нел:))) особено като тръгна и почна да се оплитам в нещо, дето изобщо не се вижда с просто око:)))
колко е силно дзверито, то си знае. докато диша има надежда.
а песента е хубава, нали? в този вариант ми допадна различния ритъм. някак си я съживи. оригиналът винаги ми е звучал като реквием. още не съм стигнала дотам, че сама себе си да опявам:)))
цитирай
5. анонимен - :D.
20.06.2008 23:53
Разтворих ръце (е, разтворих и сърце ;)) завъртях се... вярно ти е казал Някой, всичко смислено докоснах, ей го - на една ръка е :)
...
а зад всичкото - и мишчицата ми намигна, чакала ме да танцуваме ;) знае, че тук ще ме доведе :D

и на - за всичко ти повярвах :)
Ши чак и клавиатурата докопах
:D :D :D :cunk:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eraklia
Категория: Други
Прочетен: 576377
Постинги: 221
Коментари: 2013
Гласове: 11735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930