Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2008 06:48 - Гъби по адвокатски
Автор: eraklia Категория: Други   
Прочетен: 3630 Коментари: 16 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Като се замислих днес, установих, че нещо съм зарязала напоследък тенджерите и тиганите.
Не знам какво съм се емнала да правя, но това не е хубаво.

Гладът е основен източник на миражи. Така че влизам да забъркам нещичко набързо.

Всъщност се подвизавам в доста странен офис. Абе то...има три стаи, отделно кухня с трапезария и две бани. Направо си е апартамент. Сигурно затова често често забравяме за какво сме тук всъщност. В кухнята пием кафе или ...превръщаме поредната среща в банкет. Ама така. Случва се да събираме доста народ там. Особено по обяд

Него ден сутринта отворих хладилника и гледам една торба дето вчера я нямаше. Отварям и виждам – гъби. Всяка колкото дланта ми. Разбрах, че има някакви планове за обяд, но реших днес за първи път да се направя на твърде заета.

До нас има една адвокатска кантора. От една седмица имат нов колега и горкия още не може да свикне с порядките на квартала. Хахаха, току що ми звънна непозната жена и ми каза, че ми пращала млякото и само трябва да го сваря. Казах й, че няма проблем. Въпреки, че не сме мандра....Най-забавно ще стане, ако наистина някой донесе някакво мляко. Ами ще го сваря пък. Какво ми пречи.

Та за гъбите. Изчезнаха всички по задачи и дадоха ултиматум да са готови към обяд. Хубаво обаче докараха новака и казаха, че нямал работа и ще помага с нещо, ако потрябва.

Охооооо, казах си. Добре.

Та седим си двамата. Аз работя задълбочено на компютъра, а той се върти неспокойно, щото шефа му щял да яде от гъбите. Че да не яде моя шеф!
Сто пъти ми задава странни въпроси и накрая му казах – Виж какво, нямам и представа какво да правя с тези гъби. През живота си не съм държала гъба в ръката си. И не само гъба. Единствено мога да сваря яйца и да намажа масло на филията.

Видях паниката в очите му. Някой му бил казал, че просто трябвало да ми помогне с нещо, ако се наложи.

Еми, ето викам, налага се. Мятай се в кухнята, а аз ще броя обажданията на джиесема ти.

Та да не обяснявам, но направи следното. Жалко че не записах всяка стъпка на филм.

Обели гъбите внимателно. Всяка я държеше с два пръста и я миеше под течаща вода. Вратовръзката му ставаше все по-тясна и накрая я махна. Водата взе да пръска извън мивката. Видях че имаме страшно много ножове. Оказа се, че имаме и три тави. Но и най-голямата не събираше две от гъбите. Аз изпружена се въртях на стола и само от време на време го окуражавах – Спокойно, спокойно, ще се справиш. Това цялото право си изучил, едни гъби не могат ти вкарат гол.

Пухтеше, свистеше, ядосваше се, по едно време взе да споменава някакви роднини на шкафовете.

Задуши отделно нарязаните пънчета с лук(взе от студиото за дизайн отсреща), моркови и не видях какво още сложи. Разположи гъбите в тава, нареди задушеното в тях, наръси настърган кашкавал и на всяка сложи парче масло. После ги зави с фолио и попита фурната как пече. –Ми аз откъде да знам казах, не пекат ли всички фурни с ток?

Сложи гъбите, вече ме мразеше, виждах презрението му в очите. Отвори си една бира и ме попита. – Може ли да сте толкова неграмотни жените в собствените си задължения?

-В моя договор няма такива, казах. Би трябвало като специалист да го знаеш.
И преди малко като взеха да се връщат останалите ни свариха така.
Обръгнали се и некомуникативни. Аз – разсеяно чаткаща. Той червен, раздърпан и клечащ пред фурната.

Когато взеха да го разпитват какво, защо и как...колегата ми взе да се смее – Кой? Тя ли? Така ли ти каза? Верно? Че не може друго освен да вари яйца!.? Хахахаха, малеееее, наистина са те изгъбаркали, младежо.
Гледах ги с обич. Готените ми, шантави колеги.

А този, дребния надувко не го погледнах. Можеше да ме гръмне от упор, ако имаше пистолет в момента. И после два контролни. За всеки случай.
Но пък смятам да пробвам рецептата му.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deinata - Хахахаха
25.03.2008 11:53
Признай си, че е било заради рецептата, не си я знаела :)))
цитирай
2. eraklia - deinata
25.03.2008 12:01
нали се сещаш за онзи емотикон, дето гледа малко изотдолу, ъ?
Него ден още не ядях гъби. Сега мога да ти спретна цяла гъбена вечер:))) На принципа на руската рулетка, разбира се.
цитирай
3. nellka - а аз ти се чудя на търпението...
25.03.2008 12:10
да стоиш отстрани и да гледаш нещастника...
спомних си как учех дъщеря ми да си пере чорапите... след първата минута ги грабвах, изпирах ги и заявявах: Това е подледния път, в който ти показвам. :-))) ама се е научило детето
цитирай
4. bizcocho - :)kato go sre6na "velikiq...
25.03.2008 12:27
:)kato go sre6na "velikiq"6te ti go pratq da go izu4i6,4e da ne zenosam i dvama ni:))))))
kuhnqta mai nai-ve4e q obi4am podredena:)))))
цитирай
5. koreandur - ех, ех. . . ние юристите с какво ли не ...
25.03.2008 12:32
ех,ех...ние юристите с какво ли не се налага да се справяме...:Р
цитирай
6. eraklia - nellka
25.03.2008 14:03
ами, това беше в ден, в който бях много, много отнесена с други мисли:))) иначе и аз винаги използвам твоя метод на обучение:))
цитирай
7. eraklia - bizcocho
25.03.2008 14:03
нямаш проблем:))) може да си пием кафето с теб през това време:))
цитирай
8. eraklia - koreandur
25.03.2008 14:05
аз откъде да зная, че си в тази сфера:)))) но тук историята е с мъж юрист. при това стажант. колко стаж има още да трупа докато схване, че не винаги той ще е по-хитрия, нали:)))
цитирай
9. bizcocho - hihi:)))))
25.03.2008 16:31
kak mi haresa tova:))))))))razlq mi se kato blaga,topla valna po du6ata:))))))))))))))))))))
da znae6-ubedena sam,4e 6te se razberem i bez dumi:))))))))
цитирай
10. анонимен - Как бяха гъбите?
25.03.2008 17:08
???
цитирай
11. анонимен - wow
25.03.2008 20:24
heh...tova do izvestna stepen e jestoko.posle stava smeshno.
a ti pone mojesh da pyrjish qica,sega primiri se ;)

edin zaek.
цитирай
12. анонимен - kakvo e gyba?
25.03.2008 20:26
offf...my mistake...samo da varish qica mojesh.
цитирай
13. eraklia - анонимен заек
25.03.2008 21:12
жестоко, нали?:) мога много неща да направя с едни яйца аз. засилих се да ти кажа кое е жестоко, но щях да изпиша цял пост като коментар, а отгоре на всичко да ми излезе име на феминистка. каквато не съм. или съм. идея нямам какво точно животно съм.
а ти какво правиш, че нямаш кирилица? или е каприз? или пишеш от някоя пещера в Подножието на Андите?
като се върнеш ще ти направя мусака. поне по шест начина:))))))
цитирай
14. eraklia - bizcocho
25.03.2008 21:13
и в мен кълни някаква подобна убеденост:))))))
цитирай
15. анонимен - every little word is a lack of me...
26.03.2008 11:18
някой път трябва да ми го напишеш това...кое е жестко.
и не се върнах зарад мусаката.само.:)

Много хубаво е да те чете човек...само да внимава да не го смажеш между страниците...
цитирай
16. eraklia - анонимен
26.03.2008 20:47
ама и ти ги говориш едни...:))
ще ти напиша за жестокото. само да ми премине ...жестокото главоболие, което ме е налегнало от началото на седмицата:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eraklia
Категория: Други
Прочетен: 578336
Постинги: 221
Коментари: 2013
Гласове: 11735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930