Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2008 13:25 - сега е различно...
Автор: eraklia Категория: Други   
Прочетен: 1669 Коментари: 9 Гласове:
0



даммммм
изтрих си сама поста без да искам. ръцете ми често се случва да имат свой собствен живот.

извинявам се на тези, чиито коментари изтрих заедно с поста.
това е, самата аз понякога не зная какво върша:))

Докато пътуваме слушам дразнещи обяснения:
„И запомни най-после. Двата педала дето казваш, че са за идиоти не са единственото правило. Караш само на директна. Ако в движение включиш на Ракета, скоростната кутия става на сальата. А тя струва 12 000 лева!”
Питам с равен глас: „Сальатата ли?”
„Не. Кутията.”
„Не обичам нищо, което има форма на кутия. Напомня ми ковчег. Мастиката отзад студена ли е?”

Времето е чудесно. Обичам това време. Нещо става с дробовете ми и поемат много повече въздух от обичайното. Не студено, не е и топло. Разхождам се сред настъпващия мрак и се опитвам да отгатна цвета на тревата.

Някъде отпред някой ме вика. Далече. Не отговарям. Толкова е лениво. Знам, че след малко ще отида там и звуците ще ме обсебят. Крача и докосвам дърветата. Отдавна не сме се виждали. Имам чувството, че по някаква причина отвръщат лица от мен. Спомням си един стих на Джъстис.

От дънери, на хора със лица
Уплаших се и хукнах аз по пътя,
Но вероятно съм побягнала във кръг.
Все още бях сред хората-дървета.....


И чух зад мене моите приятели
да ме одумват (не като приятели),
сред дънери се мяркаха лицата
(клонаци криви ражда този хълм).
И ненадейно аз намерих пътя –
високо над полянка сред дърветата
самотна птица виеше се в кръг,
а в сянката под него – оня кръг
на мойте тъй наречени приятели.
Нататък тръгнах, виках сред дърветата,
ехтя гората, глухите лица
не ме погледнаха и този път.
Издигнати танцуваха по хълма.

Започна да се стъмва. А зад хълма
се спусна слънцето – запален кръг.
Изписка птицата. Пое си пътя.
Във мрака първо не видях приятели.
Но после ги видях – все тъй лицата
се свеждаха над мен като дървета.

Стоят във кръг край мен по този хълм.
Приятели, какво ви е с лицата?
По кой ли път сте станали дървета?

image

Вървя сред дърветата. Докосвам ги.
В ръката си стискам малка кутия, която напомня ковчег. Минутите отминават. Стискам я. В нея няма живот.
Тревата вече е черна. До мене достига миризмата на разпалени въглища.
Време е.
Тръгвам напред.
В ръката си стискам малък ковчег.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eraklia - още веднъж
28.02.2008 13:25
се извинявам за некоординираните си действия:))
цитирай
2. nellka - не се тревожи!
28.02.2008 13:57
тъжно е някак, мен ме натъжи!
цитирай
3. benra - наистина
28.02.2008 14:21
лъха някаква меланхолия..
цитирай
4. rotazia - Обичам гората повече от морето, не ...
28.02.2008 15:56
Обичам гората повече от морето , не само защото е от женски род , обичам да си говоря с нея , осмелявам се да и призная , че приличам на нея , и аз съм зеленоока и добра ...понякога ...
цитирай
5. eraklia - nellka
28.02.2008 22:45
че то и мен ме натъжи, Нел:((
дай да му друснем една съвместна тъга.
цитирай
6. eraklia - benra
28.02.2008 22:47
Бени, ти владееш една съвършена публицистика, която аз чета с удоволствие, но трудно се вписвам в диспутите поради отявлено емоцианалната си настройка. Но винаги, когато минеш насам на гости, давмаш точен и определен усет:)) което много ме радва. страшно ценя това качество в хората - да имат усет за нещата:))
цитирай
7. eraklia - rotazia
28.02.2008 22:50
аз живея на морето, но също обичам гората. когато съм далеч от морето трудно дишам след втория ден. липсва ми въздуха. но в гората изживявам своите мигове на съпричастност. явно си приличаме с теб - и аз съм такава...понякога:))
цитирай
8. rotazia - В моя блог има едно мъничко стихче, ...
29.02.2008 06:26
В моя блог има едно мъничко стихче , посветено''На гората с любов'' , виж го когато си на зелена вълна .
цитирай
9. eraklia - непременно
02.03.2008 07:37
ще го направя днес.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eraklia
Категория: Други
Прочетен: 577113
Постинги: 221
Коментари: 2013
Гласове: 11735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930