Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2008 10:54 - вси сме полиглоти
Автор: eraklia Категория: Други   
Прочетен: 2039 Коментари: 9 Гласове:
0



онзи ден седим с едни колеги, така да се каже и разговорът тръгна изневиделица в някаква посока.
то всичко почна от това че аз казах:
-ох, приял ми се е праз. ще трябва да взема сини сливи и да видя какво животно да му добавя за подправка!
-ама праз готви ли се?
-ами да!

и така и така....и стигнахме до тартлетите и оттам колко добре говорим руски всички българи. говорим го по рождение.
та си заприпомняхме разни лафове.

Една по-възрастна жена ни разправя как преди години по времето на официална вечеря с руски генерали във варненското комендантство сервират в тартлети накълцано пилешко месо, с черен пипер, магданоз и масло.
Казакът пита - А что такое?
Наш Недьо, неин син веднага отговаря: кошка!
Глупак!, му вика тя, ще направиш дипломатически скандал!!!
А руснаците се бутат яростно и си предават един на друг:Не еж! Не еж!!!!

Аз се сетих как баща ми ми разправяше за един свой колега, който в романтичен пристъп подканвал настойчиво една рускиня да вървят да се поразходят навън:
- Ну, давай паразкарвавьомся!
И сега и сега го споменаваме като лаф.

После дойде и случката в Бизнесхотела.
Питат за салатата с Перла (това е солената трицона, дето няма глави)
- А что такое Перла?
Сервитьорката отговаря с достолепие:
- Рибьонак без головой.
- Ааааах, казаците възкликват, а вы же канибалый!?

и онзи готин лаф дето вече не помним откъде дойде, но го ползваме активно!
- Ну, жди меня! Тъй жди и я дуду!!

демек - ще дойда! Тва е някво бъдеще време в българския руски!

а за онзи объркан и гладен българин дето обяснявал как като отишъл на дачата и видял петела да виси, ама бил посинял и му се отяло няма да разправям.
и петел не е само петух, да знайш!
тя история е дълга и много...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. danailpetrov - е все пак не е
28.01.2008 13:15
като ша уале нема да уа...
цитирай
2. анонимен - :D
28.01.2008 14:47
Страхотно ме разсмя това за рибата :)))
Аз в клас всеки ден ставам свидетел на прекрасна българо-руска реч :) Сигурно, ако някой руснак ни чуе, ще се превива на земята от смях.
Лично мое изобретение е "чёр пипёр" :))
цитирай
3. eraklia - :))))))
28.01.2008 14:53
Да бе. съжалявам, че в момента не мога да се сетя за други подобни, но все ще ми дойде в някой момент.
лично аз се бях впечатлила от шефката си преди години, която предложи на екипа на орбис - енд иф ю лайк сам портокалс?:))
цитирай
4. injnina - Колко добре говорим руски език?!
28.01.2008 22:07
Ето така: "Подай мне големий нож!"Това не мой бисер!
Поздрави за готиния постинг и особено актуален след последните събития!
цитирай
5. анонимен - - Можно мне запалку?
29.01.2008 10:21
пита баджанак ми в един магазин в Москва.
Първата реакция на продавачката е че почервенява цялата и аха да го наругае. При което спътникът му се сеща, че на руски думата е зажгалка и се поправят. Продавачката започва да се смее. Всъщност тя е разбрала израза така
"Можно мне за палку?";):))))
цитирай
6. deinata - Важното е
29.01.2008 12:12
Важното е да изглеждаш подобаващо разбиращо.
Влизат двама италианци при мен в магазина и ме питат нещо на италиански, нищо не разбирам от тоз език, аз ги погледнах дълбокомислено и изстрелях, ду ю спийк инглиш, отговориха ми отрицателно и си тръгнаха, в момента в който затвориха вратата след себе си избухнах в смях, към самия себе си, ми щото и от английски нищо не отбирам, ми ако ми бяха казали, йес авкорс???
:))))))
цитирай
7. eraklia - simpleman:)))))
30.01.2008 10:53
познавам един дето отпращаше руснаците с реплика - хартия сега! сложи в джоба и ми се махай от главата!
нещо се дразнеха поголовно:)))
цитирай
8. eraklia - deinata -
30.01.2008 10:53
ако бяха отговорили такааа.......измислих го!!!!:))
цитирай
9. rotazia - Някой знае ли къде се намира тоал...
04.02.2008 14:19
Някой знае ли къде се намира тоалетната на гладните ? Шегичка !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eraklia
Категория: Други
Прочетен: 577985
Постинги: 221
Коментари: 2013
Гласове: 11735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930